Dag 12,13 en 14 – liefdevol weekend en weegdag!

Afgelopen weekend ben ik naar het hoge noorden afgereisd (Grou xD) om een vriendin op te zoeken. Even weekend vol liefde was ik wel aan toe en dat is daar meer dan genoeg te krijgen. Want die vriendin is niet alleen maar heeft een heel gezin. 2 prachtige dochters die om op te eten zijn! Dus een weekend genieten van 2 lieve kindjes en de lieve woorden van een vriendin. Wat kan een mens nog meer willen?

En aangezien zij ook bezig is met gezond eten en afvallen kon ze makkelijk rekening met me houden. Dus heb daar heerlijk kunnen eten en beide dagen lekker een stuk wandelen. Zondag middag had ik een verjaardag, dat was wel wat lastig die verleiding.. Maar is me gelukt en heb alleen gezonde dingen gehad.

Vandaag weer een maandag, maandagen zijn mijn ding niet. Ik ben geen uitslaper hoor, in het weekend was ik ook om 7 uur wakker. Maar dan hoef je niet meteen je bed uit.. En dan hoef je niet door de kou naar het werk te fietsen.. Brr want wat is het hier koud!

16114497_10211398843637844_6531982402687254344_n

Maar vandaag was het weer weegdag! Dus dat was wel weer leuk en spannend, want was is het resultaat van week 2.. -0,6kg! En daar ben ik heel erg blij mee! Eraf is eraf en aangezien het weer die gezellige tijd van de maand is en ik MKZ heb (MaandelijkseKutZiekte) niet ontevreden. Deze week weer iets meer bewegen en dan gaan we gewoon zo door. Snel en veel afvallen is leuk, maar ik weet nu uit ervaring dat dat niet altijd goed is. Ik doe het liever in dit tempo met stap 4 en goed leren eten dan dat ik weer heel veel afval en weer zoveel aankom na die tijd.. Het gaat alleen wel even duren.. En gelukkig is stap 4 van Cambridge Weight Plan goed vol te houden en combineren met het dagelijkse leven.

Ojah, ook nog 2 repen geprobeerd.. De sinaasappel.. Lekker! Verbaasd over, want die vond ik niet lekker.. De chocolate mint.. IEWL!! Zo vies! Vond hem nooit lekker en nu dus vernieuwd nog steeds niet! Iewl.

En die kerel/liefde? Ja dat moet ik denk ik maar loslaten 😦 Betwijfel of die ooit laat weten waarom hij mijn hart heeft gebroken..

Geef een reactie

