Back again! Did you miss me?

Hello mensjes, daar ben ik weer! Ik werd al gemist en kreeg al vragen wanneer ik weer een blog ging plaatsen.. Wauw wist niet dat ik zoveel trouwe lezers had, altijd leuk om te horen!

Maar ik was even goed ziek, ruim een week behoorlijk beroerd geweest en nergens zin in. Behalve negerzoenen en appels.. Helaas verkochten ze nergens negerzoenen.. Niet dat ik echt goed gezocht heb, eigenlijk alleen bij de Aldi.. Want na een paar meter lopen wou ik eigenlijk in een hoekje kruipen in de Aldi om even een dutje te doen. Maar had toch fruit (de appels 😉 ) nodig dus moest mezelf naar de Aldi slepen. Kinder buenos waren goed alternatief voor de negerzoenen. Althans dat vond ik op dat moment. De weegschaal net was het daar niet mee eens. Denk dat druiven ofzo beter waren geweest. Maar daar had ik dus echt geen zin in!

Dus even een week uitgeziekt en maandag weer begonnen met werken. Wel met de trein nog op en neer want voelde me nog niet fit genoeg om dat stuk te fietsen. Vandaag de sneeuw getrotseerd, kuch kuch sneeuw, en toch gaan fietsen. Ging goed gelukkig!! Voel me weer bijna de oude!

Maar vanaf nu dus weer even streng opletten en niet denken ach beetje meer maakt niet uit.. Want de kilo’s moeten er wel af! Dus ben benieuwd wat de weegschaal volgende week zegt! Just remember:

Verder mijn ding aan het doen, lekker beetje aan het haken aan mijn deken en films/series kijken. Ook heb ik eindelijk genoeg lef verzameld om (rode) lipstick op te doen.. En dan vooral naar werk en gewoon “buiten”. Altijd te onzeker voor geweest en dacht ja waarom ook niet! Dus dinsdag voor het eerst en vandaag weer, gewoon doen! Nog wel wat onzeker over.. Maar word hopelijk steeds wat minder ^^

Verder nog even wat tips om de dag(en) door te komen

Afgelopen week heb ik heel wat series gekeken.. En zitten paar tussen die zeker de waard zijn al zeg ik zelf.. Zo heb  ik The Shannara Chronicles gekeken en The 100. 2 nieuwe series die zeker de moeite waard zijn al zeg ik zelf! Benieuwd naar welke series ik verder kijk? Klik hier!

Laat me even weten als je ook gaat kijken! Of heb je zelf nog series die ik echt moet kijken? Dan ga ik nu nog even swingen en haken ^^

Geef een reactie

